Česko-slovenská ŠVK v didaktike informatiky

4. ročník, Ružomberok, 2.-3.6.2016

  • Lucia Čulenová, Scratch a vyučovanie programovania na druhom stupni ZŠ 
    1. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce
  • Lucia Budinská, Absolútny a relatívny pohyb vo vyučovaní programovania
    1. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce
  • Tomáš Kubla, Inovácia prostredia Karel 3D a jeho využitie vo vyučovaní
    1. miesto v sekcii Edukačný softvér
  • Barbora Pipíšková, Mikrosvet pre 2. stupeň ZŠ inšpirovaný úlohou zo súťaže iBobor
    2. miesto v sekcii Edukačný softvér
  • Natália Kováčová, Porovnanie úspešnosti nevidiacich a intaktných žiakov pri riešení úloh súťaže iBobor
    3. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce

3. ročník, Ostrava, 4.-5.6.2015

  • Natália Kováčová, Rozbor vybraných úloh informatickej súťaže iBobor pre nevidiacich žiakov základnej školy
    2. miesto v sekcii Vedecké práce

2. ročník, Bratislava, 22.-23.5.2014

  • Eva Mészárosová, Aktivity na rozvoj schopnosti riešenia problémov
    1. miesto v sekcii Edukačný softvér,
  • Lucia Budinská, Systém na generovanie úloh na vyučovanie základov programovania
    3. miesto v sekcii Edukačný softvér
  • Natália Kováčová, Metodika výučby tematickej oblasti práca s grafikou na ZŠ pre deti s poruchami zraku
    1. miesto v sekcii Vedecké a metodické práce
  • Katarína Močarníková, Obťažnosť úloh v súťaži iBobor
    2. miesto v sekcii Vedecké a metodické práce
  • Ľuboš Jaroš, Prostredie Scratch vo vyučovaní základov programovania na základnej škole
    3. miesto v sekcii Vedecké a metodické práce

1. ročník, Bratislava, 23.-24.5.2013

  • Ľuboš Jaroš, Využitie labyrintov na vyučovaní informatiky na 2. Stupni ZŠ
    2. miesto v sekcii Edukačný softvér
  • Veronika Bejdová, Budovanie motivácie študentov v elektronickom vzdelávacom prostredí
    1. miesto v sekcii Výskumné práce