Zóna pre zamestnancov
a študentov FMFI UK

Česko-slovenská ŠVK v didaktike informatiky

12. ročník, Olomouc, 20.6.2024

  • Katarína Krupková, Mgr. Rastislav Urbánek, Designing an adaptive virtual learning environment
    3. miesto v sekcii Výukový softvér – Tvorba edukačného softvéru

10. ročník, Prešov, 21.6.2022

  • Bc. Kristián Kolčák, Vzájomné hodnotenie a sebahodnotenie vo vyučovaní informatiky
    1. miesto v sekcii Výskumné práce - Realizácia výskumu v teórii vyučovania informatiky
  • Adrián Marušák - Edukačné recenzovanie kódu na vzdelávacom portáli matfyz.sk
    2. miesto v sekcii Metodické práce - Návrh a overenie metodiky vyučovania informatiky
  • Bc. Jakub KrchoKognitívna a psychomotorická taxonómia v edukačnej robotike
    3. miesto v sekcii Výskumné práce - Realizácia výskumu v teórii vyučovania informatiky

9. ročník, Bratislava (online), 18.6.2021

  • Kristián Kolčák, Vzájomné hodnotenie a sebahodnotenie vo vyučovaní informatiky
    1. miesto v sekcii Výskumné práce

8. ročník, Ostrava (online) , 18.6.2020

  • Bc. Michal Kováč, Programovacie prostredie prístupné pre nevidiacich žiakov
    1. miesto v sekcii Pedagogický softvér a výskumné práce
  • Monika Kúdelová, Minecraft vo vyučovaní informatiky 
    1. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce

7. ročník, Ostrava, 19.6.2019

  • Lucia Makasová, Aktivity s robotickou stavebnicou LEGO® WeDo 2.0
    1. miesto, Metodické práce
  • Iveta Csicsolová, Nemusíš byť na to vždy sám
    1. miesto, Výskumné práce a pedagogický softvér

6. ročník, Nitra, 8.6.2018

  • Martina Ďuricová, Najmenej ťahov
    1. miesto, Edukačný softvér
  • Iveta Csicsolová, Robotické stavebnice v škole a po škole
    2. miesto, Metodické a výskumné práce

5. ročník, Prešov, 2.6.2017

  • Matúš Kováč, Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ 
    2. miesto, Edukačný softvér
  • Natália Kováčová, Koncept opakovania vo vyučovaní programovania nevidiacich žiakov základnej školy
    3. miesto, Metodické práce
  • Vladimír Šimko, Patrícia Chovancová: Online vektorový grafický editor pre základné školy
    3. miesto, Edukačný softvér

4. ročník, Ružomberok, 2.-3.6.2016

  • Lucia Čulenová, Scratch a vyučovanie programovania na druhom stupni ZŠ 
    1. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce
  • Lucia Budinská, Absolútny a relatívny pohyb vo vyučovaní programovania
    1. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce
  • Tomáš Kubla, Inovácia prostredia Karel 3D a jeho využitie vo vyučovaní
    1. miesto v sekcii Edukačný softvér
  • Barbora Pipíšková, Mikrosvet pre 2. stupeň ZŠ inšpirovaný úlohou zo súťaže iBobor
    2. miesto v sekcii Edukačný softvér
  • Natália Kováčová, Porovnanie úspešnosti nevidiacich a intaktných žiakov pri riešení úloh súťaže iBobor
    3. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce

3. ročník, Ostrava, 4.-5.6.2015

  • Natália Kováčová, Rozbor vybraných úloh informatickej súťaže iBobor pre nevidiacich žiakov základnej školy
    2. miesto v sekcii Vedecké práce

2. ročník, Bratislava, 22.-23.5.2014

  • Eva Mészárosová, Aktivity na rozvoj schopnosti riešenia problémov
    1. miesto v sekcii Edukačný softvér,
  • Lucia Budinská, Systém na generovanie úloh na vyučovanie základov programovania
    3. miesto v sekcii Edukačný softvér
  • Natália Kováčová, Metodika výučby tematickej oblasti práca s grafikou na ZŠ pre deti s poruchami zraku
    1. miesto v sekcii Vedecké a metodické práce
  • Katarína Močarníková, Obťažnosť úloh v súťaži iBobor
    2. miesto v sekcii Vedecké a metodické práce
  • Ľuboš Jaroš, Prostredie Scratch vo vyučovaní základov programovania na základnej škole
    3. miesto v sekcii Vedecké a metodické práce

1. ročník, Bratislava, 23.-24.5.2013

  • Ľuboš Jaroš, Využitie labyrintov na vyučovaní informatiky na 2. Stupni ZŠ
    2. miesto v sekcii Edukačný softvér
  • Veronika Bejdová, Budovanie motivácie študentov v elektronickom vzdelávacom prostredí
    1. miesto v sekcii Výskumné práce