Česko-slovenská ŠVK v didaktike informatiky
12. ročník, Olomouc, 20.6.2024
- Katarína Krupková, Mgr. Rastislav Urbánek, Designing an adaptive virtual learning environment
3. miesto v sekcii Výukový softvér – Tvorba edukačného softvéru
10. ročník, Prešov, 21.6.2022
- Bc. Kristián Kolčák, Vzájomné hodnotenie a sebahodnotenie vo vyučovaní informatiky
1. miesto v sekcii Výskumné práce - Realizácia výskumu v teórii vyučovania informatiky - Adrián Marušák - Edukačné recenzovanie kódu na vzdelávacom portáli matfyz.sk
2. miesto v sekcii Metodické práce - Návrh a overenie metodiky vyučovania informatiky - Bc. Jakub Krcho, Kognitívna a psychomotorická taxonómia v edukačnej robotike
3. miesto v sekcii Výskumné práce - Realizácia výskumu v teórii vyučovania informatiky
9. ročník, Bratislava (online), 18.6.2021
- Kristián Kolčák, Vzájomné hodnotenie a sebahodnotenie vo vyučovaní informatiky
1. miesto v sekcii Výskumné práce
8. ročník, Ostrava (online) , 18.6.2020
- Bc. Michal Kováč, Programovacie prostredie prístupné pre nevidiacich žiakov
1. miesto v sekcii Pedagogický softvér a výskumné práce - Monika Kúdelová, Minecraft vo vyučovaní informatiky
1. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce
7. ročník, Ostrava, 19.6.2019
- Lucia Makasová, Aktivity s robotickou stavebnicou LEGO® WeDo 2.0
1. miesto, Metodické práce - Iveta Csicsolová, Nemusíš byť na to vždy sám
1. miesto, Výskumné práce a pedagogický softvér
6. ročník, Nitra, 8.6.2018
- Martina Ďuricová, Najmenej ťahov
1. miesto, Edukačný softvér - Iveta Csicsolová, Robotické stavebnice v škole a po škole
2. miesto, Metodické a výskumné práce
5. ročník, Prešov, 2.6.2017
- Matúš Kováč, Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ
2. miesto, Edukačný softvér - Natália Kováčová, Koncept opakovania vo vyučovaní programovania nevidiacich žiakov základnej školy
3. miesto, Metodické práce - Vladimír Šimko, Patrícia Chovancová: Online vektorový grafický editor pre základné školy
3. miesto, Edukačný softvér
4. ročník, Ružomberok, 2.-3.6.2016
- Lucia Čulenová, Scratch a vyučovanie programovania na druhom stupni ZŠ
1. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce - Lucia Budinská, Absolútny a relatívny pohyb vo vyučovaní programovania
1. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce - Tomáš Kubla, Inovácia prostredia Karel 3D a jeho využitie vo vyučovaní
1. miesto v sekcii Edukačný softvér - Barbora Pipíšková, Mikrosvet pre 2. stupeň ZŠ inšpirovaný úlohou zo súťaže iBobor
2. miesto v sekcii Edukačný softvér - Natália Kováčová, Porovnanie úspešnosti nevidiacich a intaktných žiakov pri riešení úloh súťaže iBobor
3. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce
3. ročník, Ostrava, 4.-5.6.2015
- Natália Kováčová, Rozbor vybraných úloh informatickej súťaže iBobor pre nevidiacich žiakov základnej školy
2. miesto v sekcii Vedecké práce
2. ročník, Bratislava, 22.-23.5.2014
- Eva Mészárosová, Aktivity na rozvoj schopnosti riešenia problémov
1. miesto v sekcii Edukačný softvér, - Lucia Budinská, Systém na generovanie úloh na vyučovanie základov programovania
3. miesto v sekcii Edukačný softvér - Natália Kováčová, Metodika výučby tematickej oblasti práca s grafikou na ZŠ pre deti s poruchami zraku
1. miesto v sekcii Vedecké a metodické práce - Katarína Močarníková, Obťažnosť úloh v súťaži iBobor
2. miesto v sekcii Vedecké a metodické práce - Ľuboš Jaroš, Prostredie Scratch vo vyučovaní základov programovania na základnej škole
3. miesto v sekcii Vedecké a metodické práce
1. ročník, Bratislava, 23.-24.5.2013
- Ľuboš Jaroš, Využitie labyrintov na vyučovaní informatiky na 2. Stupni ZŠ
2. miesto v sekcii Edukačný softvér - Veronika Bejdová, Budovanie motivácie študentov v elektronickom vzdelávacom prostredí
1. miesto v sekcii Výskumné práce