Katarína Krupková, Mgr. Rastislav Urbánek, Designing an adaptive virtual learning environment 3. miesto v sekcii Výukový softvér – Tvorba edukačného softvéru
10. ročník, Prešov, 21.6.2022
Bc. Kristián Kolčák,Vzájomné hodnotenie a sebahodnotenie vo vyučovaní informatiky 1. miesto v sekcii Výskumné práce - Realizácia výskumu v teórii vyučovania informatiky
Adrián Marušák - Edukačné recenzovanie kódu na vzdelávacom portáli matfyz.sk 2. miesto v sekcii Metodické práce - Návrh a overenie metodiky vyučovania informatiky
Bc. Jakub Krcho, Kognitívna a psychomotorická taxonómia v edukačnej robotike 3. miesto v sekcii Výskumné práce - Realizácia výskumu v teórii vyučovania informatiky
9. ročník, Bratislava (online), 18.6.2021
Kristián Kolčák,Vzájomné hodnotenie a sebahodnotenie vo vyučovaní informatiky 1. miesto v sekcii Výskumné práce
8. ročník, Ostrava (online) , 18.6.2020
Bc. Michal Kováč,Programovacie prostredie prístupné pre nevidiacich žiakov 1. miesto v sekcii Pedagogický softvér a výskumné práce
Monika Kúdelová, Minecraft vo vyučovaní informatiky 1. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce
7. ročník, Ostrava, 19.6.2019
Lucia Makasová, Aktivity s robotickou stavebnicou LEGO® WeDo 2.0 1. miesto, Metodické práce
Iveta Csicsolová, Nemusíš byť na to vždy sám 1. miesto, Výskumné práce a pedagogický softvér
6. ročník, Nitra, 8.6.2018
Martina Ďuricová, Najmenej ťahov 1. miesto, Edukačný softvér
Iveta Csicsolová, Robotické stavebnice v škole a po škole 2. miesto, Metodické a výskumné práce
5. ročník, Prešov, 2.6.2017
Matúš Kováč, Programovacie prostredie pre zrakovo postihnutých žiakov ZŠ 2. miesto, Edukačný softvér
Natália Kováčová, Koncept opakovania vo vyučovaní programovania nevidiacich žiakov základnej školy 3. miesto, Metodické práce
Vladimír Šimko, Patrícia Chovancová: Online vektorový grafický editor pre základné školy 3. miesto, Edukačný softvér
4. ročník, Ružomberok, 2.-3.6.2016
Lucia Čulenová, Scratch a vyučovanie programovania na druhom stupni ZŠ 1. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce
Lucia Budinská, Absolútny a relatívny pohyb vo vyučovaní programovania 1. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce
Tomáš Kubla, Inovácia prostredia Karel 3D a jeho využitie vo vyučovaní 1. miesto v sekcii Edukačný softvér
Barbora Pipíšková, Mikrosvet pre 2. stupeň ZŠ inšpirovaný úlohou zo súťaže iBobor 2. miesto v sekcii Edukačný softvér
Natália Kováčová, Porovnanie úspešnosti nevidiacich a intaktných žiakov pri riešení úloh súťaže iBobor 3. miesto v sekcii Metodické a výskumné práce
3. ročník, Ostrava, 4.-5.6.2015
Natália Kováčová, Rozbor vybraných úloh informatickej súťaže iBobor pre nevidiacich žiakov základnej školy 2. miesto v sekcii Vedecké práce
2. ročník, Bratislava, 22.-23.5.2014
Eva Mészárosová, Aktivity na rozvoj schopnosti riešenia problémov 1. miesto v sekcii Edukačný softvér,
Lucia Budinská, Systém na generovanie úloh na vyučovanie základov programovania 3. miesto v sekcii Edukačný softvér
Natália Kováčová, Metodika výučby tematickej oblasti práca s grafikou na ZŠ pre deti s poruchami zraku 1. miesto v sekcii Vedecké a metodické práce
Katarína Močarníková, Obťažnosť úloh v súťaži iBobor 2. miesto v sekcii Vedecké a metodické práce
Ľuboš Jaroš, Prostredie Scratch vo vyučovaní základov programovania na základnej škole 3. miesto v sekcii Vedecké a metodické práce
1. ročník, Bratislava, 23.-24.5.2013
Ľuboš Jaroš, Využitie labyrintov na vyučovaní informatiky na 2. Stupni ZŠ 2. miesto v sekcii Edukačný softvér
Veronika Bejdová, Budovanie motivácie študentov v elektronickom vzdelávacom prostredí 1. miesto v sekcii Výskumné práce
Na zlepšenie ale aj poskytovanie našich služieb v plnom rozsahu používame súbory cookies na účely prihlásenia, sledovania návštevnosti a poskytovania obsahu prostredníctvom tretích strán. uniba cookies