Projektory a audiotechnika

Na podporu výučby sú v učebniach A, B, F1, F2 a v akváriách IX-XII nainštalované projektory. Projektory majú vstup na VGA aj HDMI a takisto aj audio kábel na zvuk. V posluchárňach A, B, F1, F2 je k dispozícii aj nová audiotechnika.

V prípade potreby okamžitej pomoci, volajte operátora na 02/602 95 104 (klapka 104) (v čase 8:00-16:00), ktorý v prípade, že to bude možné, poskytne potrebnú pomoc.  Všetky problémy s projektormi a audiotechnikou nahlasujte bezodkladne na adresu projektoryfmph.uniba.sk.

Audiotechnika v posluchárňach A, B, F1 a F2 - pokyny

Použitie dátového projektora

  • Diaľkový ovládač dátového projektora je na vrátnici príslušného pavilónu.
  • Zapnite projektor diaľkovým ovládačom
    Zapojte VGA kábel alebo HDMI kábel do vášho zariadenia
  • Nastavte na vašom zariadení zobrazovanie na príslušnom výstupe (VGA alebo HDMI)
  • Ak sa obraz nezobrazuje, použite tlačidlo vyhľadávania aktívneho vstupu na diaľkovom ovládači
  • Po skončení vypnite projektor diaľkovým ovládačom (tlačidlo je potrebné stlačiť dvakrát)

Použitie bezdrôtového mikrofónu a zvukového vstupu

  • Kľúč od audio skrinky je na vrátnici príslušného pavilónu.
  • Zapnite hlavný vypínač (červené tlačidlo na predlžovačke)
  • Nasaďte si mikrofón, prípadne zapojte audio kábel do vášho zariadenia
  • Zapnite bezdrôtový vysielač mikrofónu do polohy ON
  • Ak je to potrebné, nastavte hlasitosť na mixpulte (označené “HLASITOST”)
  • !!! nepoužívajte žiadne ďalšie ovládacie prvky vrátane ovládacích prvkov na zosilovači
  • Po skončení vypnite vysielač mikrofónu do polohy OFF, vypnite hlavný vypínač,
  • všetko odložte do skrinky a skrinku zamknite

Typické problémy

  • Zvuk z mikrofónu je zašumený, prípadne vôbec nevysiela signál.
    Vymeňte batériu vo vysielači mikrofónu (v spodnej časti). Náhradná batéria je v nabíjačke. Vybitú batériu vždy založte do nabíjačky.
  • Zvuk z PC je rušený (vrčanie, cvrlikanie).
    Vyskúšajte odpojiť napájanie vášho zariadenia, prípadne HDMI/VGA kábel. Problém nahláste aj s detailami (typ / model počítača, zapojený / odpojený adaptér, zapojený / odpojený projektor).

Riešenie a hlásenie problémov

  • Telefonicky: 02/602 95 104 (klapka 104) v čase 8:00­16:00 operátor vám môže pomôcť s odstránením problému. Žiaľ, nie je možné zabezpečiť nepretržitú službu, preto je možné, že operátor v čase, keď to potrebujete, rieši iné problémy mimo kancelárie.
  • Asistenciu pri nastavení zariadenia pre účely výuky si môžete aj vopred dohodnúť na uvedených kontaktoch (prosíme riešiť aspoň 48 hodín vopred)